Dag 11; Woinville - Villey-le-Sec (55 km)

9 juni 2018 - Villey-le-Sec, Frankrijk

Yesterday's 'déjeuner' (dinner) was so full, 4 dishes, where one would, as to the price, in Holland get only one plate, that today's 'petit déjeuner' (breakfast), had to be really small. No problem. On a fresh youghurt, a croissant and a piece of melon with straberry, we had t at 13.00 hrs completed over 40 kms and prospects looked bright. However, at 15.30 we had cycled a mere 2 km more and were still in Toul where orages menaced and we decided to await developments. A good decision as rain and orages came. We've considered booking a hotel in Toul but couldn't find something convenient. When it rains lesened, we gave it a try and landed at a campsite at the Moselle in Villey-le-Sec where it stopped raining.

1. Harrie en Tineke:
    9 juni 2018
    Hey André, ik krijg weer bijna zin in fietsvakantie - al die herkenbare ongemakken (verdwenen campings, gesloten restaurants, weerberichten die niet kloppen en ook nog es pech met de oor-batterijtjes) en dan de lol van een droge plek en iets te eten! Hou vol, wij volgen jullie met plezier :) Vanaf een droog terras, dat wel.
  2. André:
    Hi! Fijn dat je het leuk vind. Wij ook hoor! En het is nog steeds droog in V-le-Sec!
  3. Christ elsten:
    9 juni 2018
    Ook ik vind het prachtig om te lezen. Net klaar met de BBQ met Nienke,m Frank en onze kleindochter Noortje. Marie Jose zit in een zonnig Pisa cursussen te geven.
  4. André:
    12 juni 2018
    Maar ze mist de BBQ wel. Alles goed met de kleine en opa?
    Bas heeft een baan in Noord Bénin met African Parcs en Wouter gaat naar Zuid Soedan. Een gezamenlijke BBQ zit er voorlopig niet in.