Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens

25 juli 2021 - Ede, Nederland

Omdat Covid ons nog steeds in de wielen rijdt, dit jaar geen trektocht naar Wenen of Kopenhagen, maar een rondje Nederland. Ook mooi. Plan was vanaf zondag met de klok mee te fietsen, via Arnhem en Nijmegen langs de Rijn en de Maas naar Roermond. Vandaar via Brabant naar Vlissingen (Schelde-Rhein-route) en over de Kustroute naar Den Helder. Eilandhoppen van Texel naar Vlieland, via de kustroute langs de Friese Waddenzee naar Lauwersoog en vandaar overde LF14, de Saksenroute, door Groningen, Drente en Overijssel naar Enschede. Tot slot de Midden Nederland westwaarts, over de IJssel en de Veluwe terug naar Ede.

Omdat ik beloofde jullie op de hoogte te zullen houden, een update. We beginnen dinsdag pas en gaan tegen de klok in fietsen. Dus eerst via de Posbank de Achterhoek in en vandaar door het oosten van Overijssel omhoog door Drente en Groningen naar de Waddenzee en vandaar naar Harlingen (Fr) voor de oversteek naar Vlieland en Texel.

1. Annelies de Ruiter:
    25 juli 2021
    Hoi André,

ik krijg nu voor de tweede keer een bericht van je, zonder bijlage. Óf ik kan het niet vinden.
  2. Rina:
    26 juli 2021
    Veel fietsplezier!
  3. André:
    26 juli 2021
    Annelies, dat doet Reislogger als ik iets post uit zichzelf en er hoort ook geen bijlage bij. Het tweede bericht was een kleine aanpassing van het eerste. Vanaf de 27ste hoop ik met de echte verhalen te beginnen.