1000 (Son-en-Breugel - Cuijck; 75km)

16 augustus 2021 - Ede, Nederland

Drie weken geleden vertrokken we uit Ede met het idee om in die drie weken met een gemiddelde van zo'n 70km per dag de ronde van Nederland te fietsen, compleet een slordige 1385 km. Als je die ronde aflegt kom je via "Nederland Fietsland" voor een oorkonde in aanmerking en krijg je een plaatsje in de Eregalerij "Wij fietsten de Ronde van Nederland". Daarvoor moet je ook op zes aangegeven plaatsen langs de route een foto van jezelf en je fiets maken. Het gehoopte gemiddelde hebben we ruim gehaald, maar de volledige ronde hebben we niet gereden. Een stuk of 8 dagen zijn in het water gevallen. Daarom hebben we links en rechts, vooral in het zuiden, waar Nederland op zijn breedst is, wat af moeten snijden. Zo hebben we het rondje toch rond gekregen en ook de trofeeënjacht tot een goed einde gebracht. Vandaag hebben we bij het veer van Vierlingsbeek, de zesde en laatste locatie, het jachtseizoen afgesloten.

Het plan was om via Limburg, de enige provincie die we nog moesten aandoen, in Cuijck te overnachten en dan morgen naar huis te fietsen. Dat is maar gedeeltelijk gelukt. Limburg hebben we nog gehaald, maar we konden in Cuijck geen behoorlijk onderkomen vinden en hebben toen de knoop maar doorgehakt en de trein naar huis genomen. 1000 km op de teller, mooi rond.

1. N van der Laan:
    17 augustus 2021
    Nelly en André jullie zijn toppers, bedankt voor het leuke verslag🚴🚴🚴🚴🚴
  2. Saskia Stulemeijer:
    17 augustus 2021
    ik vond het heel fijn om met jullie een beetje mee te fietsen. Dank voor je verslagen. Saskia
  3. Annelies de Ruiter:
    17 augustus 2021
    Ook ik heb genoten van jullie verhalen.
    Dank daarvoor!
    Groetjes
    Annelies
  4. Thea:
    18 augustus 2021
    Prachtige prestatie hoor!
  5. Christ elsten:
    22 augustus 2021
    Mooi gedaan van jullie. Heb een paar dagen "mee gefietst"